1 Karolinas Kaos: Next stop: Åbo

Friday, November 28, 2014

Next stop: Åbo


Nu kommer snart Mia och hämtar upp mig och så styr vi kosan mot Åbo tillsammans med Nina och Diana. Jag älskar roadtrips, det ska bli så mysigt! Vi startar i god tid så vi inte behöver stressa, och så att vi hinner med en lugn matpaus på vägen. Halaren är på, väskan är packad och fiilisen är på topp!!

I Åbo ska vi möta upp Elin och hennes vänner, gå på någon förfest och sen är det Glöggrundan som står på schemat! Jag kommer tillbaka till Vasa på söndag, tills dess kan jag bara utlova något enstaka sketet mobilinlägg, om ens det - vi hörs!

Ses vi i Åbo?

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!