1 Karolinas Kaos: Naturliga må-bra-produkter

Tuesday, November 18, 2014

Naturliga må-bra-produkter

Jag gick en sväng via Life-butiken idag och köpte lite nödvändigheter inför vintern. Jag har på sistone blivit väldigt intresserad av olika naturliga preparat som stärker kropp och själ, så nu har jag inhandlat lite smått och gott som jag hoppas ska kunna hålla vinterdepressionen borta. Det finns ju hur mycket intressant som helst i såna här affärer! Det som fascinerar mig mest är att det är 100% naturliga grejer som faktiskt kan hålla en frisk och på gott humör. Vi behöver inte en massa mediciner då naturen själv är full med naturliga sådana.

Bl.a. det här ekologiska teet fick följa med mig hem idag, Clipper Sleep Easy. Det innehåller bl.a. kamomill, citronmeliss och valeriana, som alla har en lugnande och avslappnande effekt och därför kan hjälpa en att somna. Jag brukar inte ha svårt att somna på kvällarna faktiskt, men jag kände ändå att jag ville testa det här. Supergott var det också! Nu ska jag stänga datorn, dricka upp mitt te och krypa ner under täcket. Godnatt på er!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!