1 Karolinas Kaos: Maria Montazamis Jeppisbesök på TV3 ikväll!

Tuesday, November 11, 2014

Maria Montazamis Jeppisbesök på TV3 ikväll!

I kvällens Svenska Hollywoodfruar-avsnitt kommer de att visa när Maria Montazami var i Jakobstad på besök. Jag har redan sett avsnittet, men tänkte tipsa er som ännu inte sett det att bänka er framför tv:n ikväll kl. 21:00.

I avsnittet gör de lite narr av Jakobstad och Finland, vilket jag tycker var lite synd. På ett sätt förståeligt kanske, men arrangörerna måste ändå ha betalat rätt bra för att få Montazami och filmteamet till Jakobstad, så vad har de egentligen att gnälla på? Hur som helst är det förstås häftigt att lilla Jeppis och Stadshotellet(!) får tv-tid på ett av TV3:s mest sedda shower.


Jag och mamma var på plats under kvällen och fick även träffa Maria i egen hög person. Hon var otroligt söt och trevlig, precis som man tänker sig henne. Jag och mamma syntes inte i avsnittet som visas ikväll (vilket jag faktiskt var lite lättad över!), men jag såg en hel del bekanta där - så ta dig en titt ikväll som sagt!

Här är ett inlägg jag skrev om Hollywood-kvällen i april.

2 comments:

  1. Tjolahoop!

    Alltså jag såg Maria M.. På svt 4 fö na dag san, o min reaktion är att hon är liite för mycket! Men det är min åsikt!
    Men Jeppis har sällan stjärnor på besök så he va liti roligt no!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja och det får man ju förstås tycka! :) Jag tycker däremot att hon är den enda av Hollywoodfruarna som faktiskt har lite ödmjukhet kvar - och hon skulle inte göra en fluga förnär. Gunilla däremot, HON är för mycket... :'D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!