1 Karolinas Kaos: Man vet att man går på Peffan när...

Wednesday, November 26, 2014

Man vet att man går på Peffan när...

...man går ut och fotar tomtar i skogen inför en skoluppgift. 

Undertecknad in action.

Ronja fungerar som övervakare när Daniela fotar Suskis tomtemage. Jag älskar den här bilden!

26 november, gott folk. 

Gamla Vasa fick fungera som vår fotostudio idag.

När arbetet framskridit lite ska jag dela med mig av fler bilder, och kanske laddar jag t.o.m. upp slutprodukten här också. Vi håller alltså på att laga en transformation - från dikt till film. Spännande va, haha!

2 comments:

  1. Haha så Peffan :'D Men det låter som en rolig uppgift!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eller hur! Javisst, den är utmanande, men riktigt kul :) annorlunda verkligen!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!