1 Karolinas Kaos: Julkalender in the making

Friday, November 21, 2014

Julkalender in the making

Nu har jag börjat komma igång ordentligt med bloggjulkalendern! Jag håller som bäst på att tidsinställa inlägg för fullt. Jag har fått en massa bra frågor och rubriker, men ännu hinner ni hjälpa mig lite på traven genom att kommentera på det här inlägget! Tack till alla som redan ställt frågor och gett rubriker! 


Förutom detta har jag även suttit och jobbat med en skoluppgift hela kvällen, väldigt kul... Märker nu hur pass mycket klockan redan är också, hoppsan. Skönt att vara ledig imorgon åtminstone, ska unna mig att sova ut riktigt ordentligt! Godnatt, hörs imorgon!

4 comments:

  1. Oooh vad intressant med en blogg julkalender! Tror minsan jag ska göra en själv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tycker jag du ska göra! :D

      Delete
  2. Hej! asbra blogg du driver! Är det okej om jag tar och "lånar" dvs. hänvisar till dina inlägg som ger lite kritik mot feminism (http://kjld.blogspot.fi/2014/03/om-att-slanga-fram-tuttarna-i-simhallen.html ochhttp://kjld.blogspot.fi/2012/11/know-your-place-woman.html ), eftersom jag fullkomligen är på samma linje som du angående detta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, vad glad jag blir! Det får du absolut göra :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!