1 Karolinas Kaos: Införskaffat biljett till Glöggrundan 2014

Tuesday, November 11, 2014

Införskaffat biljett till Glöggrundan 2014

Idag blev det spikat att jag ska till Åbo den 28:e november för att delta i glöggrundan! Jag har aldrig varit på det förr så jag ser verkligen fram emot det. Det känns lite som en grej man måste ha gjort åtminstone en gång som studerande. Först hade jag tänkt åka med fiilisbussen ner till Åbo, men idag blev det bestämt att jag och tre andra tjejer tar bil ner på fredagen istället. Jag tycker det blir skönare så faktiskt, man får bestämma sin egen tidtabell osv. Dessutom är det ju så mysigt och roligt med roadtrips!

Klicka här för att komma till evenemanget på Facebook.

I Åbo kommer jag att sova två nätter hos Elin och sen samåker jag med samma tjejer upp till Vasa igen på söndag. Så får man en extra dag i Åbo också för att hinna göra något annat än bara delta i glöggrundan. Det ska bli så himla kul att få besöka Elin i Åbo i samband med det här evenemanget - jag räknar redan ner dagarna till det här. Detta blir nog en bra avslutning på den här annars så trista månaden!

6 comments:

  1. Jag studerar första året till socionom i Åbo så jag ska definitivt delta i glöggrundan! :) Jag håller med om att det säkert blir en bra avslutning på trista november!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tjohoo, vad kul! :) ja det blir en liten höjdpunkt mitt i vintermörkret!

      Delete
  2. ja sku så gärna ha fari men e i budapest just då :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. asch vad synd - men kul med resa! :)

      Delete
  3. Ah, var det det som det var biljettsläpp till idag? Jag och min klasskompis är typ pensionärer, så vi fattade inte varför det var så stor folksamling i foajén idag. Haha :D Hoppas att det blir riktigt lyckat! :) Själv har jag aldrig varit på Glöggrundan men har hört att det är kul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo eller till fiilisbussen åtminstone :) haha, det är inte alltid så lätt att hålla koll på alla evenemang! Ja det hoppas jag också, ska hur som helst bli roligt att träffa vänner som man inte sett på en stund :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!