1 Karolinas Kaos: Inför den sista praktikdagen

Friday, November 7, 2014

Inför den sista praktikdagen

Nu ska jag strax gå ut och skrapa rutorna på bilen för att sen köra iväg till den sista praktikdagen för den här gången. Det känns faktiskt lite vemodigt att det är över, fastän det ska bli skönt att gå tillbaka till lite friare scheman igen. Jag har trivts så otroligt bra med min handledare och min klass att jag gärna hade stannat en vecka till. Men men, nu ska vi göra det allra bästa av den här dagen!

Tog på mig mina favoritörhängen dagen till ära. Ha en riktigt skön fredag nu hörni!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!