1 Karolinas Kaos: Helgplaner

Saturday, November 8, 2014

Helgplaner

Godmorgon allihopa! Igår kväll tog jag och C varsin glögg (årets första!) och spelade mitt barndomsspel Crash Team Racing på Playstation.   Det kallar jag fredagsmys! Nu är jag uppe med tuppen igen och ska jag strax gå iväg till jobbet. Som tur jobbar jag bara tre timmar idag, jag är så fruktansvärt trött att det kunde ha slutat dåligt om jag hade haft ett helt skift. 

Bloggen har inte riktigt varit prio ett på sistone och det har säkert märkts, men jag har helt enkelt inte hunnit. Praktik + jobb + livet har liksom gått före. Dessutom väntar en trevlig deadline på måndag, härligt va. Har inte hunnit ägna arbetet en enda tanke under praktiken, så det blir att försöka jobba med det nångång under helgen, har dock ingen aning om när jag ska hinna med det. Men nåja, nu ska jag börja packa väskan och kila iväg!

Vad har du för helgplaner? :)

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!