1 Karolinas Kaos: Glöggkväll & farsdag

Monday, November 10, 2014

Glöggkväll & farsdag

Jag tänkte lite kort berätta om helgen som varit. I lördags for vi först och träffade C's familj och firade hans pappa en dag för tidigt. Efter det for vi till Jeppis för att kolla Premier League och sedan körde vi tillbaka till Forsby och Puffens place. Där smuttade vi på glögg, spelade spel och bara umgicks tills det var dags att beställa taxi in till stan. En riktigt rolig kväll som avslutades på O'Learys!

Rebecca har fler bilder från kvällen, klicka här för att komma till hennes inlägg!

Igår var det ju farsdag som nog alla redan vet. Jag och mamma steg upp och fixade frukost, plockade fram presenterna och gick sedan och väckte pappa. Från kl. 15 var det kaffe hos mommos & moffas som stod på schemat, så dit for hela familjen på eftermiddagen. 

Farsdagsfrukost hemma i Jakobstad.

Farsdagskaffe vid mommos & moffas.


Jag älskar när familjen är samlad så här, det är så mysigt och givande och samtalsämnena tar aldrig slut. Just såna här familje-get-togethers har varit en trygghetsfaktor för mig enda sedan barnsben och är definitivt något jag kommer att måna om med egna framtida barn.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!