1 Karolinas Kaos: Fram med skämskudden

Friday, November 14, 2014

Fram med skämskudden

Min pojkvän visade mig några pinsamma klipp på youtube ikväll och det var nästan hemskt att titta på. Ändå kan man inte sluta titta, what's up med det? Skämmigt, plågsamt och hysteriskt roligt. Jag bara måste dela med mig av de här klippen, de är helt ljuvliga i all sin pinsamhet.













Om du har kollat så här långt kan jag nu avslöja att några av dessa högst antagligen är fake (gjorda som reklam), åtminstone om man ska tro på flashback och diverse kommentarsfält. Är inte helt hundra på vilka som är äkta och inte, men hur som helst gav de mig ett väldigt gott skratt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!