1 Karolinas Kaos: Frågestund & önskeinlägg

Thursday, November 13, 2014

Frågestund & önskeinlägg

Om ungefär två och en halv vecka är det dags att öppna den första luckan i julkalendern, tänk vad tiden går fort! I år har jag bestämt mig för att ordna min första bloggjulkalender någonsin! Jag kommer bl.a. att ordna en liten tävling, dela med mig av videosnuttar från min vardag, tipsa om mina bästa pengasparartips...

Jag har en hel del idéer, men det jag märker redan nu är att det är väldigt svårt att komma på 24 bra idéer till kalendern, så därför tänkte jag att jag ordnar en frågestund nu som får hålla på till slutet av den här månaden och sedan lagar jag en julkalender av frågorna/önskeinläggen. Låter det bra? Det tycker jag åtminstone!


Men för att det här ska bli bra krävs det givetvis också att ni ställer frågor. Så bomba mig nu med massa frågor och intressanta rubriker, det kan handla om precis vad som helst - studieliv, fester, tips, recept, smink, shopping, mat, råd, personliga saker, åsikter... Eller bara "Vad är din favoritfärg?" haha (som att någon skulle bry sig). Okej? Don't let me down!

8 comments:

  1. Vad är din favorit färg? :P

    Vad tycker du man skall göra på vintern?

    ReplyDelete
  2. Åh vilken super duper ide Karro! Ska bli så kul att kolla in den. :)

    ReplyDelete
  3. Vilka guilty pleasures har du?

    ReplyDelete
  4. 5 egenskaper du uppskattar hos människor? :)
    Berätta om några av dina lyckligaste minnen!

    ReplyDelete
  5. Berätta om en riktigt pinsam händelse lololol (om dig själv alltså int typ om mig...hehe)

    ReplyDelete
  6. Okej ska hjälpa dig lite å ge några rubriker o frågor ;)

    Börjar med frågorna, dock kan de ju va du ha nämnt nå av de här redan i bloggen
    men du får välja sj ifall du hittar nån du tkr sku va intressant å skriv om ;)

    Exakt var skulle du helst bo livet ut ifall du kunde helt fritt välja ?
    Vill du ha barn i framtiden, isåfall hur många önskar du ? ;)
    Om du kunde få ändra på tre stora saker i hela världen (egentligen vad som helst, t.ex att ingen skulle svälta osv...) vad skulle det va ? :)
    Vilken produkt om du skulle bara få välja en, skulle du inte klara dig en dag utan? ;)
    Är du en djurmänniska? Har du haft djur? Planer på att skaffa ?
    Vilken ställe är det bästa stället du rest till hittills ? Nämn 5 bra saker med just det stället :D
    3 favorit maträtter ? 3 äckligaste/konstigaste saker du ätit?

    Rubrikerna då..

    Någon jag ser upp till.
    Så här skulle mitt drömhus va.
    Om jag fick bestämma....
    Mina top tre drömresemål...
    Om jag skulle skaffa mig en ny hobby så skulle det bli…
    Om jag skulle skaffa mig en ny ovana så skulle det bli…
    5 grejer jag alltid har i kylskåpet..
    5 saker jag blir glad av i vardagen..
    Ibland blir jag avundsjuk på…

    Hmmm nå du fick några du kan välja mellan iallafall hehe ;)

    ReplyDelete
  7. Vilken bra idé!
    Vad har du för rädslor?

    ReplyDelete
  8. Kul idé! :) Här kommer 2 förslag :)

    - Favorit hemgjort julgodis :)
    - Filmen du kan se om och om igen (varför? några minnen anknutna just till den filmen? när vill du se den? med vem ser du den helst? va äter/dricker du helst då ser just den filmen?) alltså allt som har med just den filmen att göra :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!