1 Karolinas Kaos: Första juldekorationen

Wednesday, November 5, 2014

Första juldekorationen

Idag efter praktiken for jag en sväng via Minimani. Jag kunde som vanligt inte motstå att köpa något från deras inredningsavdelning, så den här gången kom jag hem med den här söta lyktan: 

Jag vet att det är lite tidigt, men julen är här snarare än vi tror! Lade fram den på bordet direkt jag kom hem och förklarar härmed julpyntandet öppnat hemma hos oss. Tror dock jag väntar en stund med resten ännu.

Sedan slängde jag och C ihop en carbonara som kanske blev vår bästa hittills faktiskt.

Efter maten gjorde jag lite förberedelser inför morgondagen och nu ska jag slänga mig i sängen och titta på ett avsnitt Masterchef. Helt klart bästa "reality"serien just nu. Undrar hur mycket som egentligen är manus, men det spelar ingen roll, det är lika bra för det!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!