1 Karolinas Kaos: Favorittröjan

Wednesday, November 5, 2014

Favorittröjan

Min förkylning backade och vände om i slutet av helgen, men idag kom den tillbaka med dubbla krafter. Den hade bara varit och hämtat förstärkning. Som tur börjar jag först kl. 10 idag, så jag fick en liten sovmorgon den här morgonen. Sitter som bäst och försöker tynga i mig så mycket vitaminer som möjligt för att orka resten av veckan utan sjukskrivningar - har helt enkelt inte tid med det.

Ser ut att vara kallare idag, så idag tar jag på mig mysiga och varma kläder. Den här gamla tröjan från Gina Tricot har varit min favorit i ett par år nu, skulle kunna ha den varje dag.

Förresten har det varit så mycket på gång i den finlandssvenska bloggvärlden på sistone att jag tydligen måste bearbeta det om nätterna också. Inatt drömde jag om en bloggfest - vi hade bokat en lyxig lounge med rosa och röda ljus längs väggarna, vi fick champagne och hade DJ och grejer. Tror jag var påverkad av den inkommande bloggjulfesten jag läste om flera bloggar igår. Jag hade så gärna gått på den, men jag kommer att vara i Åbo just den dagen, så ingen julfest för min del. Lite trist, men VIP-kvällen i Jakobstad kommer jag åtminstone att kunna gå på, så det ser jag fram emot!

3 comments:

  1. Jag har haft min förkylning i över en månad så know the feeling! Hoppas den går över snabbare för dig!

    Jag har btw flyttat min blogg så gå gärna in och följ, puss! http://jennavierinen.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usch stackarn, ja det hoppas jag också!
      Okej, ska lägga till dig på bloglovin direkt ;)

      Delete
  2. oooh då är vi flera så har fått dras med fökylning... :/ Krya på dig vetja och tröjan ser ju hur mysig ut som helst! :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!