1 Karolinas Kaos: Eric & Smail viker ut sig i gaytidning

Tuesday, November 4, 2014

Eric & Smail viker ut sig i gaytidning

Jahapp, då var det snart dags för Paradise Hotel igen. Har ni sett att årets deltagare Smail och Eric har vikt ut sig i gaytidningen QX? På månadens omslag poserar dessa två helt nakna tillsammans och detta har förstås väckt mycket uppmärksamhet i media. 


Enligt Expressen ska Smail ha sagt: "Paradise Hotel är på många sätt väldigt sexistiskt, så jag tror att det är bra att två killar som många unga ser upp till just nu är med. Det är viktigt att påverka publiken att inse att alla får ha vilken läggning de vill. Det är guld värt att få den chansen av QX."

Smail är den enda av årets deltagare som verkar kunna tänka och det tycker jag att han återigen visar i ovanstående citat. Eric gillar jag däremot inte alls, han har hävt ur sig så mycket korkade saker att jag hellre hade bytt ut honom mot Kristian. Därför får QX en tumme upp och en tumme ner från mig idag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!