1 Karolinas Kaos: A day off

Tuesday, November 25, 2014

A day off


Så här såg alltså gårdagens schema ut, så det fick bli en liten day off från bloggen, jag kände helt enkelt att jag hade annat att göra när jag kom hem på kvällen. Efter skolan gick jag alltså tillsammans med Daniela och Ronja till Övis för att kolla när Suski spelade i Politivas årsfestinnebandy. Vi var där till ungefär kl. 20, så vi såg inte alla matcher, men det var ändå riktigt kul att vara och titta på!


Danny & Ronny heheh

Här fångade jag ett av Suskis mål på bild!

Inzoomat! ;)

Suski gjorde en massa mål och hon var så himla duktig! Jag fick höra att deras lag kom tvåa i hela turneringen sen, skitbra jobbat tycker jag. Nu ska jag springa iväg till skolan och luncha med Ronja och sen börja jobba med något jävla skolarbete som vanligt. Ciao!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!