1 Karolinas Kaos: 1:a advent

Sunday, November 30, 2014

1:a advent

Så var man hemma i Vasa igen! Kom hem vid niotiden ikväll och sen dess har jag dragit fram lite mera julpynt i lägenheten, bl.a. adventsljusstaken. Känns märkligt att det redan är första advent och att det är december imorgon. 


Med en härlig helg i Åbo bakom mig är jag nu redo för nedräkningen till julafton! Får se om jag laddar upp några fler bilder från Åbo alls, det blev inte fotat så himla mycket där. Men nu ska jag fortsätta att pyssla lite med bloggjulkalendern som också börjar imorgon! All ba oj vad originellt Karro, bloggjulkalender, kom du på den idén själv?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!