1 Karolinas Kaos: Tre saker som fått mig att le idag

Tuesday, October 28, 2014

Tre saker som fått mig att le idag

Eller närmare bestämt, tre saker som sagts till mig idag, som fått mig att le. Ni får själva lista ut vad som sagts av vem ;) Små ord och gärningar kan göra en hel dag för någon, tänk på det!







1. MAAAT!!! Kanske den bästa känslan när man är hungrig - att få komma hem efter en lång dag till färdigserverad skitgod mat. Och inte själv behöva stå i köket och slita för det först. Hehe.

2. Haha, det här var så gulligt bara. Kul att mina amatörrecept uppskattas av någon! 

3. Skrattade och grät lite inombords när jag fick den här frågan. Man bara hej ålderskris!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!