1 Karolinas Kaos: Throwback Thursday: Halloween 2013

Thursday, October 16, 2014

Throwback Thursday: Halloween 2013

För snart ett år sedan slog vi två flugor i en smäll här hos oss och ordnade födelsedags- och inflyttningsfest under halloweenhelgen! Bjöd in lite klasskompisar och andra vänner och hade en riktigt trevlig kväll hos oss. 

Marilyn Monroe och kattKarro.

Hipster-Challe (som jag sminkat lite sår åt) och Luigi-Foppa

Snygga tjejer!

Utan nos, med nos. Kul att mina lösögonfransar gav mig en skugga över halva ansiktet haha.

Typ halva gänget. Finns det hjärterum finns det stjärterum!

Jag, Riicy, Mia.

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ordna någon fest i år. Det går alltid bra ihop med halloweenfirandet, så det skulle ju passa, men vi får se. Vi kommer att vara mitt uppe i praktiken då så jag känner på mig att energinivån kommer att vara ganska låg. På själva födelsedagen kommer jag hur som helst att vara i Jakobstad, så den "firas" med familjen i år - ska bli riktigt skönt med en lugn helg hemma!

Jag tycker egentligen att Halloween är världens onödigaste högtid och har aldrig firat den på nåt sätt. Förra året var första gången jag klädde ut mig och det är nog det enda som är roligt med halloween. Jag skulle t.ex. aldrig få för mig att pynta inför halloween. Vad tycker ni, brukar ni fira halloween? 

2 comments:

  1. Åh så fina ni var! Har inte firat Halloween på 2 år tror jag, och då hade vi en hemmafest, och alla klädde ut sig. Så himla roligt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :) ja om alla orkar satsa lite så blir det extra kul! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!