1 Karolinas Kaos: Spontanshopping när den är som bäst

Friday, October 24, 2014

Spontanshopping när den är som bäst

Idag kom den första snön och idag spontanköpte jag en vinterjacka, tänk så passande. Så sent som igår skrev jag något om att jag skulle behöva börja titta runt efter vinterjackor, och idag när jag egentligen bara var på jakt efter en halsduk fick jag plötsligt syn på den perfekta jackan. Det stod liksom mitt namn på den. En ordentligt varm, superskön och härlig jacka. Äntligen! Jag tänker inte frysa den här vintern! 




Redo för en ny istid!

4 comments:

  1. Den ser riktigt snygg ut! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! :) Ja det blev bara en sneak peek än så länge, eller vad brukar ni modebloggare kalla det ;)

      Delete
  2. Åååh jag vill också ha dendär fina jackan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul att du gillar den :) tror den kommer att bli en storfavorit för mig!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!