1 Karolinas Kaos: Rosa är för flickor, blå är för pojkar

Tuesday, October 21, 2014

Rosa är för flickor, blå är för pojkar

Nå nej, visst kan det vara tvärtom också. Det är nu bara så att jag råkar älska rosa och jag tänkte ta och visa upp lite till av vad jag fick för gulliga (och en del rosa) presenter till födelsedagen.

Av C fick jag ett serveringsfat, två st rödvinsglas från Essence-serien samt en biodejt! 

Av föräldrarna fick jag en massa köksgrejer som jag önskade mig! Äntligen!!

Av mommo och moffa fick jag den där handdammsugaren jag babblat om, samt lite verktyg. Skitbra!

Jag fick en del annat smått och gott också, men det här var nu vad jag orkade fota idag. Jag diskuterade med en kompis häromdagen om man håller på att bli vuxen när man på allvar önskar sig en massa köksgrejer och sen blir helt överlycklig av träslevar och serveringsfat? Kanske det, men det gör mig inget!

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!