1 Karolinas Kaos: Nya bekantskaper tack vare bloggen

Friday, October 17, 2014

Nya bekantskaper tack vare bloggen

Imorse skrev jag tent, så otroligt skönt att ha det ur världen nu! Kändes som att det gick bra (peppar peppar), så nu har jag åtminstone gjort vad jag kunnat. Till näst väntar som sagt tre veckor praktik, ska bli riktigt spännande!


Efter tenten for jag på kaffe med Daniela till 1 rum och kök. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade och hade det allmänt trevligt. Alltid kul att lära känna nya människor! Om det inte vore för bloggen skulle jag inte ha träffat den här tjejen som jag verkligen har jättemycket gemensamt med. Alla vi bloggare borde träffas lite oftare tycker jag! Gruppen Finlandssvenska Bloggare har ju verkligen tagit tag i detta, men tyvärr kommer jag att missa deras bloggträff den 25:e p.g.a. jobb... Men nästa gång ska vi hoppas att jag kan vara med!

Så skönt att för en gångs skull inte vara den första (eller enda) som säger: 
"Nu måste jag ta en obligatorisk bloggbild!"

Efter fikan hoppade jag på bussen hem och nu är vi hemma hos C's familj. En riktigt lugn och skön helg väntar och det finns en risk att bloggningen minskar lite nu under helgen, men försök att hålla ut! ;)

6 comments:

  1. Nej, va synd att inte du kan komma på bloggträff. Hade varit kul att träffas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jag är lite bitter över det faktiskt, men nästa gång förhoppningsvis! Detsamma! :)

      Delete
  2. ÅÅh jag jobbar å på bloggträffen. Vi kan ha en egen "ledsen att vi missa e"-träff! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stackars oss! :( men haha JA det borde vi göra!

      Delete
  3. de va superkul att träffas! :)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!