1 Karolinas Kaos: Lejdon

Thursday, October 2, 2014

Lejdon

Är trött och irriterad idag. Det är ett smärre under att jag ens orkade ta mig till skolan över huvud taget idag. Nu vet jag att jag egentligen skulle må bra av att släpa mig till gymmet, men alltså jag orkar inte. Hatar den känslan, när huvudet säger en sak men kroppen säger en annan. Borde läsa till tent också, men känns inte som att det kommer att gå något vidare det heller. Ska slänga mig i sängen och bara dra täcket över huvudet en stund nu och hoppas på bättre humör när jag vaknar...

"No matter how you feel - get up, dress up, show up and never give up."

5 comments:

  1. Had en sån dag igår!! Blev bara värre när jag power nappade dock :( krya! (din nya profilis e snyggaaaast!!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Håhå, ibland e de sådär! Känns lite bättre nu faktiskt :) TACK! <3

      Delete
  2. Hej vilken fin blogg du har :)
    Hoppas du får en bra dag!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!