1 Karolinas Kaos: Kvällen i bilder

Friday, October 24, 2014

Kvällen i bilder

Lagade lite asiatisk mat.

Kaffade hos grannarna och tog farväl av Milja som far till Sverige i tre månader...

Perus fredagsmys.

Och så kom ju första snön idag... Men det visste nog alla redan. Tänker osökt på den här sången så fort det blir snö och kallt ute. Det är det där språkbadet som snöar igen.

Imorgon ska jag jobba i princip hela dagen, så ännu hinner jag inte riktigt slappna av, men på söndag får jag äntligen min efterlängtade sovmorgon! Känner mig faktiskt tillfreds med tillvaron trots att det är lite klurigt att få ihop allt: praktik, jobb och diverse deadlines som flåsar en i nacken... Men jag känner bara att det ordnar sig, det gör det alltid... 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!