1 Karolinas Kaos: Killfredag!

Friday, October 31, 2014

Killfredag!


Idag vill jag lyfta fram en av mina absoluta favoriter, Robbie Williams. Ingen kan väl låta bli att tycka om honom, men jag ska ändå lyfta fram några extra härliga saker med honom. År 2010 gifte han sig med Ayda Field och i måndags fick paret sitt andra barn tillsammans. Många av er har säkert sett videon som snurrat runt på nätet de senaste dagarna, men här är den igen. I videon ser vi Ayda som ligger med krämpor, redo att föda i princip när som helst, samt Robbie som försöker uppmuntra henne och hålla stämningen uppe.

Hon ser ut att vilja slå till honom, men hela videon är på nåt sätt så gullig och full av kärlek.
"I can't hear you! One, two, three, four, come on!

Robbie är inte bara en fantastisk sångare och låtskrivare, han är dessutom UNICEF-ambassadör och aktiv med en ny kampanj tillsammans med ingen mindre än David Beckham (som också var en kandidat för denna killfredag - kanske nästa gång) - hatten av!



Ett ganska stiligt par, får man väl ändå säga.

Robbies min när han läser det här inlägget.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!