1 Karolinas Kaos: Jag råkade sälja min bästa vän

Friday, October 24, 2014

Jag råkade sälja min bästa vän

Jag upptäckte min nya favoritlåt för några dagar sen - jag kan bara inte sluta lyssna på den. Den har tydligen kommit ut för över ett år sedan, men jag har helt missat den. Den är så tung och skön och cool och grym, fastän texten egentligen är ganska banal haha!


Sångaren låter som en modern och simplifierad Thåström och av någon orsak funkar det för mig. Det är nog stämningen i låten och själva melodin jag går mest igång på. Hans djupa, lite "kusliga" röst gick dock inte alls ihop med den töntiga musikvideon, så den är allra bäst bara som ljudspår tycker jag. Här har ni ändå både låten och videon:

Emil Assergård - Jag råkade sälja min bästa vän

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!