1 Karolinas Kaos: Is it Friday yet?

Friday, October 10, 2014

Is it Friday yet?

YES IT IS! Fredagen till ära har jag tagit på mig kjol och blommiga Converse. Med en enorm halsduk och en skön tröja förstås. Fastän jag ska jobba imorgon är jag alltid lika glad över att det är fredag. Fredagskänslan är alltid den bästa känslan.


Nu har jag precis kommit hem från skolan och jag har inga planer what so ever för resten av dagen, så får se om det blir en soffdag eller om jag far in till stan en sväng. Ikväll ska jag hur som helst bara ladda upp inför den långa morgondagen som börjar med 8h jobb följt av fest i hemtrakterna! Ha en skön fredag nu allihopa, njut!!

2 comments:

  1. Själv har jag aldrig gillat fredagar, förutom när jag haft något program att se fram emot på helgen. Har aldrig riktigt känt mig bekväm i att inte veta hur det ska se ut, ta dagen som den kommer. Dessutom har jag aldrig, inte ens nu som "vuxen" haft vänner som bjudit in mig på myskvällar, fester eller whatnot. Bara ibland. Men... kanske jag lär mig uppskatta fredagar så småningom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad tråkigt att du känner så :/ bjud in dina vänner/bekanta du istället, säg till hur du känner, ibland är folk tröga! :) det hoppas jag också att du ska kunna göra!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!