1 Karolinas Kaos: Första praktikdagen avklarad

Tuesday, October 21, 2014

Första praktikdagen avklarad

När jag kom hem idag fick jag plötsligt en exploderande huvudvärk och har nu mått illa hela kvällen. Jag gissar att det är nån undermedveten stress som släpper efter första praktikdagen. Efter att ha vilat en stund och lyckats få i mig lite mat känner jag mig lite piggare åtminstone!

Lite motsägelsefulla rubriker... "Den sjuka jakten på skönhet" och direkt efter "Platt mage snabbt!" 

Jag köpte en tjejtidning idag för första gången på flera år och jag kan konstatera att innehållet inte ändrat ett dugg under den tiden. "I höst är det de mörkare färgerna som gäller - brunt, grått, svart, mossgrönt..." Man ba okej tack för den revolutionerande infon. Vild gissning: till våren plockar vi fram de pastellfärgade koftorna igen! All ba whaat är det saaant? Nåja, det är oavsett alltid kul att läsa dessa blaskor - och skönt att för en stund bara stänga ute omvärlden helt.

Tyngde i mig spenatplättar som blev lite grönare än senast hehe. 

Nu ska jag klänga lite på C, titta på en film och så småningom somna så att jag förhoppningsvis är riktigt utvilad imorgon! Night night!

2 comments:

  1. Jag drabbades också av världens huvudvärk och illamående, igår, efter att jag kom hem från min första praktikdag! Inte alls roligt, men ändå roligt att inte vara ensam om det :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usch nej det är så trist med huvudvärk, speciellt när det vägrar gå om vad man än gör... :(

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!