1 Karolinas Kaos: Födelsedagshelg

Sunday, October 19, 2014

Födelsedagshelg

Är nu tillbaka i Vasa efter en lugn och skön helg hemhemma. Har "firat" med nära och kära och fått en massa fina presenter och gratulationer som värmer så otroligt mycket. Är så tacksam att folk kommer ihåg mig och bryr sig om mig. 

Orsaken till att födelsedagar betyder så mycket för mig (både min egen och andras) är att jag tycker att alla förtjänar åtminstone en dag om året när man får känna att man är speciell. Jag har inte fotat så värst mycket i helgen, men här kommer några stycken åtminstone.

Tårta och kaffe!

Mommo och moffa 

På kvällen spelade vi Monopol och tittade på Så mycket bättre. Slår Melody alla dagar i veckan.

Idag bjöd pappa på mat vid O'Learys, smakade bra kan jag lova!

23 år och lyckligare än någonsin. 

6 comments:

  1. Jag tycker också att födelsedagar ska vara en speciell dag, då man ska bli lite bortskämd. Kanske tårta till frukost? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja precis ;) det förtjänar alla en gång om året!

      Delete
  2. Låter som du haft en mysig födelsedag! :D Och snygg är du också ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nämen tack! Ooja, den var hur mysig som helst :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!