1 Karolinas Kaos: Ett stort paket på posten

Thursday, October 30, 2014

Ett stort paket på posten

Jag beställde hem lite skor i förra veckan... Hoppsan, hade inte förväntat mig ett SÅ stort paket ändå! Lite småpinsamt att kånka hem på det här paketet igår, fick några små leenden av personerna jag mötte. Jag beställde fyra par stövlar och ska spara ett par, men har inte riktigt bestämt för vilka jag vill ha ännu. Tåls att tänka på, för jag vill ha ett par ordentliga skor i vinter!

Kanske jag kunde ladda upp ett inlägg med bilder på skorna och fråga tips och smakråd av er!

Så här fint väder hade vi ikväll, näst sista dagen i oktober, tänka sig! 

4 comments:

  1. hemlig beundrare30 October, 2014 21:48

    Jå smätt upp na bildre!

    ReplyDelete
  2. djääära he! oj bor ni i didär höghusen *smiley med hjärtögon* då vi bodd i vasa bodd vi i dedär vita snuskiga som syns där bakom på din bild ;) elr va du kanske tilome nångång ti vårt? minns int riktit, va ju full för de mesta då vi hadd besök heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jepp de gör vi! Haha aj e di snuskiga? :'D Njae, tror int att ja va ti ert nångång faktiskt, o om ja ha vari så ha nog jag också vari väldigt överförfriskad lol

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!