1 Karolinas Kaos: En lugn höstmorgon

Wednesday, October 29, 2014

En lugn höstmorgon

Godmorgon! Jag fick ha en liten sovmorgon idag och känner mig riktigt utvilad nu. Har börjat kl. 8 eller 9 alla dagar nu i snart två veckor, men idag börjar jag inte förrän kl. 10, vilken lyx alltså. Vaknade av mig själv en halvtimme före väckarklockan skulle ringa, pigg och utvilad - så otroligt skön känsla.



Lyktan brann fortfarande på balkongen från igår kväll när jag steg upp, känns så mysigt att vakna till det tycker jag. Började dessvärre känna av halsont igår kväll och i morse kändes det bara sämre, så nu har jag tryckt i mig en vitaminrik frukost och hoppas på att det vänder och försvinner - orkar inte bli sjuk nu... Nåja, nu ska jag kuta iväg. Ha nu en riktigt skön onsdag allihopa!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!