1 Karolinas Kaos: Det var den helgen det

Sunday, October 26, 2014

Det var den helgen det

Igår kväll var jag så stressad efter jobbet att jag bara började storgråta. Efter att ändå ha lyckats hålla mig lugn trots diverse missöden på jobbet släppte liksom allting när arbetsdagen var slut. Tji fick jag för att ha varit så positiv tidigare haha... Som tur har jag en fin pojkvän som både hämtade mig från jobbet (fast det är typ en kilometer från där vi bor) och dessutom hade städat lägenheten. När jag hade hulkat klart hällde han upp ett glas vin åt mig.

Lite senare fick vi besök av Villi och Elin, och ännu lite senare joinade även Foppa och Sandra samt Pontus och Tobbe Trollkarl. Eller Andreas som han också kallas. Drack lite vin, spelade lite spel och bara tog det lugnt. Vid midnatt ville folk börja fara till O'Malleys, men jag var så trött vid det laget att jag gick och lade mig istället. Moget och vuxet av mig, känner jag.

Lol alltså jag älskar de här comic-effekterna.

Idag har jag skrivit på min praktikrapport samt planerat morgondagens lektioner. Har även hunnit försöka mig på att göra en rödvinssås (lämnade en del vin igår, så jag försökte leka smart...) och planerar nu att laga en äppelkaka. Lite senare är det Manchester United - Chelsea på tv, blir ingen lätt match det inte, men ett måste att se såklart. Avslutningsvis vill jag påminna om att vi byter till vintertid idag, så kom ihåg att ställa om klockorna! Visserligen ställer väl de flesta klockor om av sig själva nu för tiden, men vet ni när jag var ung...


No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!