1 Karolinas Kaos: Brace yourselves, winter is coming

Thursday, October 23, 2014

Brace yourselves, winter is coming

Nej nu är det nog kallt hörni! Tänk att man blir lika chockad varje år. Som tur har jag redan vinterdäck på bilen, så det behöver jag åtminstone inte oroa mig för om morgnarna. Har även plockat fram min egengjorda halsduk (obs skryt) och min absoluta favoritmössa som jag fått av mommo. Borde verkligen införskaffa en ordentlig vinterjacka också, får kolla om det ryms med i nästa månads budget.

"Det finns inget dåligt väder!"

Ikväll åkte jag och hämtade upp Fanny och for sen in till stan (ja, vi tog bil in till stan, kallt är det!) och mötte upp Johi vid 1h+k. Hade inte träffat dem på jättelänge så det var riktigt härligt att träffas och catcha up igen.


Ikväll ska jag försöka komma mig i säng lite tidigare än jag brukar, så att jag kanske skulle känna mig riktigt utvilad för en gångs skull. Därför tänkte jag önska er en god natt redan nu! Imorgon ska jag förresten svara på en läsarfråga gällande julkalenderstips åt pojkvännen, så stay tuned! ;)

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!