1 Karolinas Kaos: Wasa by night 2014

Thursday, September 25, 2014

Wasa by night 2014

Hej på er! Jag bestämde mig i sista stund igår för att delta i Wasa by Night för första gången någonsin(!). Ett år bodde jag i Sverige, ett annat år i Åbo, nångång har jag haft skola dagen efter osv osv, det har aldrig funnits tid helt enkelt. Så jag tänkte what the hell, nu är det dags att testa på!

For på jakt efter den omtalade t-shirten med dessa typer. 


Fondis, El Gringo, DOM, Office, Café de Paris, Wazaca, Lady Pink - och avslutning på Ollis! Av dessa åtta ställen hade jag bara besökt två tidigare (gissa vilka hehe), så det blev samtidigt lite sightseeing för min del. Jag gillade DOM jättemycket, det såg ut som ett ställe ur typ Vikings eller Sagan om Ringen, dit vill jag absolut gå igen nångång.


Idag har jag varit lite trött kan man väl säga. Tröjan på bilden är alltså årets WBN-tröja: skitful och skitdyr (spegelvänd bild också), men kul hade vi åtminstone!

Känslan när man hittar bortglömd fyllemat i kylskåpet.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!