1 Karolinas Kaos: Vardagsbilder ur mobilen

Thursday, September 18, 2014

Vardagsbilder ur mobilen

Varma smörgåsar och tända ljus häromkvällen, vardagsmys när den är som bäst! Jag känner förresten att jag missbrukar ordet mys en aning nu i höst, ber om ursäkt för det.

Gulnäbbsakademin. Jag vann en take-away-termos.

En Ollistisdag har vi hunnit med också, hiskeligt roligt som vanligt.

Jag nån dag.

Vårt plakat som vi gjorde på bildkonsten. Berättade om det här.

Några andra gruppers alster.

Idag skulle vi göra en sån här haha. Gyllene snitt-konst med hjälp av det som fanns i naturen.

Hade pant för 20€ på balkongen, skönt att bli av med det. Älskar förresten att panta, det är så tillfredsställande. Är nån med mig på den här punkten?

Kaffe, knästrumpor och en bra bok.

(Tidigare vardagsbilds-inlägg finns här, här och här.)

4 comments:

  1. "Älskar förresten att panta, det är så tillfredsställande. Är nån med mig på den här punkten?", jaaaag hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha vad kul att du håller med! :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!