1 Karolinas Kaos: Större boobs utan operation

Wednesday, September 17, 2014

Större boobs utan operation

Jag ramlade över den här videon nyss och fastän jag inte riktigt kan bestämma mig vad jag tycker om den så måste jag bara dela med mig av den. Tjejen i videon har precis gått ner en hel del i vikt och på kuppen blivit av med sina stora bröst, så nu visar hon hur det går att fejka ett par utan operation

Videon går att kritisera på många sätt, men jag gillar hur hon påpekar att det är onödigt att operera sig. Däremot spyr jag lite åt hennes kommentar att man lätt får gratis drinkar med stora bröst. Eh, va... Vill man verkligen vara tjejen med strumpor i BH:n som springer runt på krogar och hoppas på/tigger om gratis drinkar?

Hur som helst så är det rätt imponerande vad hon lyckas åstadkomma med så enkla medel haha.

2 comments:

  1. Haha såg sjävl den här videon några veckor sedan, först tyckt ja de va ganska kul, men reagera på samma sak. Varför sku man vila springa runt me strumpo i BH:n? O va händer sen när BH:n far av, haha! :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah exakt, de tänkt jag o på ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!