1 Karolinas Kaos: Sjukt Lokal Lokal-TV

Saturday, September 13, 2014

Sjukt Lokal Lokal-TV

Godmorgon! Jag har sovit som en stock i vår nya säng. Fastän jag sov bara 6-7h inatt känner jag mig helt utvilad. Nu ska jag snart gå iväg till jobbet, jobbar till kl. 14 idag och sen stannar jag antagligen där och tränar. Vad som händer ikväll är ännu öppet. Ha en fin lördag så hörs vi säkert lite senare idag! 

Fick hem lite nya hårprodukter igår också, tänkte visa upp dem senare!

Ni kan ju typ kolla på det här under tiden.

2 comments:

  1. Hahah, älskar lokal-TV-klippen! :D Det värsta är ju att lokal-TV oftast är just sådär knäpp, för utomstående.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa de är så sjukt roliga! Har skrattat ihjäl mig många gånger :'D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!