1 Karolinas Kaos: Panoramabild från lägenheten

Friday, September 12, 2014

Panoramabild från lägenheten

Bilden är tagen med mobilen, kvalitén och färgen i bilden är helt kass, men ungefär så här ser min utsikt från där jag sitter exakt nu. 

Från vänster: dörr till sovrum, balkong, TV, uggletavla, kök. 
Ännu längre till höger finns hall och badrum. Klicka för större bild.

Jag älskar de stora fönsterna eftersom det gör att det alltid är ljust och öppet i lägenheten, men tyvärr tar de (tillsammans med värmeelementen) också upp en massa utrymme. Kan ju t.ex. inte ställa en bokhylla mot fönstret. Men så är det, för- och nackdelar med allt här i livet.

2 comments:

  1. Så fint ni har det! :) Snyggt med glasdörrarna till köket. Hur stor lägenhet har ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! 56 kvadratmeter tror jag det var :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!