1 Karolinas Kaos: Ken, is that you?

Tuesday, September 30, 2014

Ken, is that you?

George Clooney har precis gift sig med den vackra advokaten och författaren Amal Alamdudin. Här är en bild på paret på röda mattan:


Och här är en bild av paret på omslaget till Hello magazine:

Vänta va? Vem är vaxdockan till höger? Man säger att kvinnor blir photoshoppade i media (och det blir de, absolut, det har även Amal blivit på den här bilden), men den här gången gick det för långt när man photoshoppade mannen i fråga. Jag kände helt seriöst inte igen honom när jag såg den här bilden.

Varför ska man hålla på så här? Varför måste man redigera sönder redan vackra människor? Och inte för att vara sån, men George Clooney om någon har väl ändå åldrats med värdighet! Så varför, VARFÖR?

4 comments:

  1. Hah, det bästa tycker jag är att man i ALLA tidningar kommenterat hennes långa, slanka ben, hennes otroliga skönhet, klänningen osv. Well hello there, hon är en toppjurist, mycket annat än enbart ett "pretty face" som George Clooney fångat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen precis, det tänkte jag också på. Slår vad om att det är många som bara tänker att hon är nån snygg modell han fiskat upp i förbifarten.

      Delete
  2. Vilken helbra kategori! Plöjt igenom hela från start till hit! Heja dig =)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!