1 Karolinas Kaos: karolinakjld @ twitter

Sunday, September 14, 2014

karolinakjld @ twitter

Jag som lovade och svor att jag aldrig skulle börja använda Twitter har nu gått och blivit smått beroende. Jag kan inte titta på en match, en debatt i tv, Idol eller Paradise Hotel utan att titta in på programmens hashtags på Twitter. Det är så mycket roligare att titta på vissa program när man följer med vad folk kommenterar.


På min Twitter skriver jag om allt från Paradise Hotel till politik och fotboll, det täcker det mesta kan man väl säga. Slänger även in lite vardagsfunderingar. Följ mig här vettja!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!