1 Karolinas Kaos: Jag fick jobbet!

Tuesday, September 2, 2014

Jag fick jobbet!

Jihuu, nu när kontrakten är skrivna och allt är officiellt kan jag skriva ut det här på bloggen också: fr.o.m. idag jobbar jag på Lady Line i Vasa!


Jag kommer att jobba ett par kvällar i veckan, ibland mer, ibland mindre. Eftersom jag har så pass mycket luftigare schema i skolan nu på tvåan så kändes det passligt med lite jobb också! Mycket att ta in som det alltid är första dagen på ett nytt jobb, men det kändes riktigt bra, tror att jag kommer att stormtrivas!

Nu ska jag powernapa en stund, eller så kanske jag måste titta på gårdagens Paradise Hotel först haha... Jag har bara en lektion idag och den börjar inte förrän 14:30, skönt! Laters.

2 comments:

  1. Grattis till det nya jobbet, så kul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja det ska bli riktigt spännande :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!