1 Karolinas Kaos: I hemtrakterna

Saturday, September 20, 2014

I hemtrakterna

Hej och hallå! Sen vi hördes senast har jag...
  • njutit av en sovmorgon
  • gymmat, solat (alltså solarium hehe)
  • handlat
  • gjort en rejäl fredagsskrubb (kanske den bästa rutinen jag nånsin infört i mitt liv, ska berätta mer om det nån annan gång)
  • gjort mig redo för spontanfest på mindre än en timme
  • styrt kosan mot hemtrakterna, hämtat upp ett par partyprissar på vägen och farit till ett par kompisars lägenhet i Jeppis city för lite partaj
  • fortsatt till Netti, Lerren och Mellen (lol), faktiskt haft väldigt roligt och stannat ända till valomerkki(!)
  • ätit Korvgörans chebab
  • köpt födelsedagspresent
  • besökt mommo & moffa ♥ 

Jag har med andra ord haft en hel del på schemat det senaste dygnet. Ikväll ska vi laga sushi hemma hos min familj och imorgon ska vi till Forsby på födelsedagskalas. Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!


Jag idag!

4 comments:

  1. Haha lördagsskrubben :'D livets viktigaste rutin!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha de va så kul uttryck så ja ha helt gjort de ti en thing. Fast på fredag för mig ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!