1 Karolinas Kaos: Helgen i bilder

Sunday, September 21, 2014

Helgen i bilder

Nu är vi tillbaka i Vasa igen efter en intensiv men suverän helg i Jakobstad. Är oändligt sur på mig själv för att jag glömde kameran i Vasa, men helgen sammanfattad i några mobilbilder ser ut så här:

Katten vaktade ölen på förfesten i fredags. 

Besökte som sagt Netti, Lerren och Mellen. Hade förvånansvärt roligt där! Med rätt gäng spelar det förstås ingen roll vart man far, det blir kul hur som helst.

Besökte mina älskade morföräldrar.

Jag i lördags.

Eftermiddagssolen i vårt vardagsrum var svår att fånga med mobilen.

Pappa bestämde sig för att laga sushi.

Sushi måste vara det godaste som finns, skulle kunna leva på det.


♥ ♥ 

Hoppas att ni också haft en skön helg, ny vecka och nya tag imorgon hörni!

6 comments:

  1. Åh vilken mysigt helg ni verkar ha haft! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa verkligen, skönt att vara hemma i Jeppis ibland också :)

      Delete
  2. Åt också sushi i helgen, så himla gott!

    Myfashionsafari.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är helt klart något av det bästa i matväg! :D

      Delete
  3. Åh vilken härlig helg :D Älskar katt bilden ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Höstmys på hög nivå! Haha ja den katten är så cool ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!