1 Karolinas Kaos: Hårprodukter för blondinen

Monday, September 15, 2014

Hårprodukter för blondinen

Jag tänkte visa er några nya hårprodukter som jag fick hem på posten häromdagen!

Bed Head Dumd Blonde Leave-in conditionerL'oréal SilverschampoRevlon Nutri Color Creme 1002. Förutom dessa köpte jag även en ny Macadamia-tub som jag nämnde i det här inlägget.


Revlon Nutri Color Creme är en hårmask/inpackning som vårdar håret på ett helt annat sätt än silverschampo och håret känns nytonat när man använt det. Den återupplivar intensiteten i färgat hår och tar bort gula toner. Jag är otroligt impad och kommer definitivt att fortsätta med den här!


Leave-in conditionern från Bed Head doftar otroligt gott, gör håret lättkammat, skyddar från värme och hjälper håret att bevara blonderingen. Jag kan varmt rekommendera alla dessa tre produkter till alla blondiner där ute!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!