1 Karolinas Kaos: Fyndat på Minimani

Monday, September 1, 2014

Fyndat på Minimani

Idag var jag och C en sväng till Minimani och köpte lite nödvändigheter till hemmet. En skohylla har fattats ända sedan vi flyttade in, det har känts som något man inte riktigt orkat lägga pengar på, men den här hyllan fyndade vi för 10€ och det tycker jag det kan vara värt. Kanske inte så jättesnygg, men den får duga!

Äntligen lite ordning och reda bland skorna!


Förvaringslådor kan man inte ha för många av. Man kunde ju tro att mitt kriterium var att den skulle innehålla alla klyschor som finns. Började skratta lite när jag kom hem och läste igenom texten ordentligt...

Nycklarna fick också äntligen en egen plats!

Minimani måste ju vara världens bästa ställe. Jag hittar alltid en massa fina inredningsprylar där, dessutom är priserna oftast helt överkomliga också. Dessa små fynd piggade åtminstone upp min dag enormt mycket!

2 comments:

  1. Håller så med dig, minimani har en maaassa fina inredningsgrejjer!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja verkligen, farligt att gå in dit! ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!