1 Karolinas Kaos: Desperat hemmafru

Wednesday, September 3, 2014

Desperat hemmafru

Idag har jag varit ledig, så efter en redig sovmorgon passade jag på att städa hela lägenheten när C var borta. Så nu skiner det i varje hörn, så skönt!! Varje gång lovar jag mig själv: "NU börjar jag hålla ordning, varje gång jag använt något sätter jag tillbaka det på sin plats. Nu slutar jag slarva!" Jo jo, just det...

Efter att jag duschat slängde jag en handduk runt håret så det skulle få självtorka och när jag tittade mig i spegeln såg jag ut som en riktig 50-tals hemmafru haha.

Kvällens schema: 
20:00 Vem vet mest?
21:00 Idol
22:00 Gårdagens Paradise Hotel (TV3 Play)
23:00 Paradise Hotel

Igår när C kom hem hade han köpt den här fina blomman till mig. Jag hade i förbifarten sagt att jag skulle vilja ha en ny blomma, så tydligen lyssnar han ibland också ;)

Hoppas ni har en mysig onsdagskväll!

2 comments:

  1. Låter som en skön ledig dag. Härligt att få städningen undanstökad! Jag känner verkligen igen mig i det där att alltid tänka "nämen nu ska jag börja hålla ordning" efter att man städat. Det brukar funka i max en dag. Haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa det är SÅ skönt! Haha, ja det är så typiskt. Oman bara orkade hålla lite ordning i vardagen skulle det ju inte bli så mycket att städa heller... Dumt det där ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!