1 Karolinas Kaos: Batman, fotboll och Sex and the City

Saturday, September 27, 2014

Batman, fotboll och Sex and the City

Goddag! Inatt efter tolv nångång började vi kolla på Batman Begins - varför inte liksom, om man ändå är pigg och dessutom är ledig nästa dag? Jag älskar att kunna bestämma sånt själv haha. "Nej mamma jag tänker inte gå och lägga mig!". Nåja, somnade förstås nångång mitt i filmen så imorse (eller vid lunchtid hehe...) tittade vi klart den. Och den var faktiskt mycket bättre än jag kom ihåg! Ska nog kolla de två senare filmerna inom en snar framtid också - men de minns jag ju att båda är otroligt bra filmer.

Slängde ihop en sen frukost, eller en brunch kanske det heter. Omelett, piråger och limpa. 

Klockan fem idag ska vi kolla Premier League och hoppas på bättre lycka än förra helgen. Vad vi ska göra ikväll är ännu öppet, men jag tror det blir lugn hemmakväll, så jag sitter som bäst och googlar på "chick flicks" och funderar lite på vad vi ska titta på för film ikväll. Det är alltså min tur att bestämma film och jag känner att jag borde väga upp Batman och fotbollen. Visserligen gillar jag Batman och fotboll haha, men ändå. Det lutar mot Chocolat, The Notebook, Safe Haven eller Sex and the City 2.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!