1 Karolinas Kaos: Baka eller handla ingredienser?

Sunday, September 28, 2014

Baka eller handla ingredienser?

Kvällssol i köket igår.

Dagens sena middag. "Finsk morot & potatis", lol, kom inte på vad jag annars skulle skriva. Vad är det för märke liksom, Pirkka? Men kunde inte lämna det tomt heller för då skulle det se så ojämnt ut...

Dagens debatt hemma hos oss: jag lovade C att baka en cheesecake (hans favoritefterrätt) om han går och handlar ingredienser, men nu vände han på argumentet till att han bakar om jag går och handlar ingredienser... Men det är nästan så att jag hellre bakar än släpar mig iväg till Siwa just nu faktiskt. Livets alla svåra beslut alltså. 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!