1 Karolinas Kaos: Badrumsdetaljer

Monday, September 8, 2014

Badrumsdetaljer

Jag fick (för typ tusen år sedan) en fråga om jag inte kunde visa lite bilder från lägenheten, så efter att ha bott här i ett år kände jag att det kanske var dags. Jag tänkte börja med att visa lite detaljer från badrummet, så kanske jag laddar upp några fler inlägg i framtiden.

 Gästhanddukar och duschdraperi från H&M Home.

Tvålpump från H&M Home, papperskorg från IKEA och ljusfat från Halpa-Halli.


Alla blir lite till sig när de upptäcker att vi har en bastu i lägenheten. Men tja, vi har använt den en gång på ett år. Men den fungerar bra som förvaringsrum åtminstone. En sak jag ändå älskar med vårt badrum är att vi har en tvättmaskin. Jag minns hur jobbigt det var att springa av och an mellan tvättstugan, jag hatade att tvätta kläder bara p.g.a. det, men nu tycker jag det är en av de trevligaste vardagssysslorna faktiskt.

Vad vill ni se som nästa rum? Hall, kök, vardagsrum, balkong eller sovrum?

4 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!