1 Karolinas Kaos: Andas

Tuesday, September 16, 2014

Andas

Jag har tre dagar på mig att hitta en praktikplats. Tre! Så sent som i förra veckan fick vi höra: "Jaa och så ska ni ju nästa fredag ha fixat praktikplatsen". Tack för att ni informerar det så jävla tidigt liksom. Jag mailade rektorn på den skola jag hade tänkt göra praktiken vid och idag fick jag som svar att de inte tar emot studeranden under sin inledande praktik. Okej.........


Nå, nu har jag mailat nästa skola och hoppas på att få svar asap. Måste förstås ringa om jag inte får svar idag. Usch, det här stressar mig ganska rejält faktiskt. Vill absolut göra praktiken i Vasa också, känner att jag inte orkar fara till Jeppis i tre veckor nu... GAH!

4 comments:

  1. Prova med skolor utanför Vasa, Sundom skola, skolorna i korsholm m.fl. :) lycka till! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ska göra det om ingen närmare nappar ;)

      Delete
  2. Oj du kommer nog Karro att fixa en praktikplats på noll-tid så duktig som du äär. :) Älskar bilden från Housewives of OC hahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaw ja hoppas de :D visst e den bra haha, känner lite så just nu!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!