1 Karolinas Kaos: YouTube-klassiker

Tuesday, August 26, 2014

YouTube-klassiker

Jag tänkte dela med mig av några av de, enligt min åsikt, allra bästa klippen på YouTube genom tiderna. Några av de här är bland de allra första yt-klippen jag såg faktiskt, när youtube var något nytt och coolt och man kunde säga: "Har du hört talas om det där YouTube?" åt varandra, på fullaste allvar. Något att berätta för barnbarnen...














Har ni några roliga klipp att dela med er? Förresten, HUR irriterande är det inte när någon skickar en massa länkar åt en och säger "Du måååste se det här", när man inte alls har tid eller orkar? Eller på förfest när något pucko hittar på att ta fram youtube, vilket leder till att aaaallla känner att de bara MÅSTE visa det senaste roliga klippet de sett. Men nu undrar jag på riktigt, så släng hit lite roliga klipp åt mig!

5 comments:

  1. Det här klippet tipsade min bästa kompis mig om i våras, och jag skrattar fortfarande lika mycket varje gång (förresten är inlägget om resor på gång, har bara haft noll motivation en tid :P ) http://youtu.be/LIgja9MzV5M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dendär är ju en gammal goding! hehe

      Delete
    2. Hahaa joo denhär minns jag att nån kompis skicka åt mej på MSN i tidernas begynnelse :'D skitbra!

      Delete
  2. https://www.youtube.com/watch?v=57CvfXumbmY Detta klipp är ju totalt oslagbart ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha va e dehär för underbart :'D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!